Friday, June 18, 2010

Rindu Berblogging lagi

Assalamualaikum...

Mula2 buka blog tak tau nak tulis ape..
Sudah berbulan-bulan saya tinggalkan dunia blogging ni. Dalam berbulan2 ni macam peristiwa sudah saya lalui dan terjadi dalam kehidupan ni..ada yang manis dan tidak kurang yang pahitnya pun ada.
Kadang2 rasa rindu pulak tapi rasa malas nak update.
Sejak mempunyai kerjaya ni ,waktu terasa begitu cepat berlalu.Pejam celik sudah sampai pertengahan tahun sudah..
Ya Allah,cepat benar masa berputar..


Mula2 masa blog,orang pertama yang saya mesti baca blog mereka pasti Leha,Kak Ayu,Kak Asma...(ntah siapa yang pertama dan terakhir hehehe) apepun,saya tabik la buat mereka2 ni sebab x pernah jemu dan sunyi dengan cerita2 ,resepi dan tidak kurang jugak yang menulis ragam anak2 mereka..Alhamdulillah,kalau d kira sudah genap 2 tahun saya berblogging denagn dunia mereka walaupun tidak pernah bersua..cerita2 kalian menarik minat untuk terus saya nanti ..

Apepun,suka saya nak ceritakan tentang perasaan itu.
Perasaan rindu saya untuk terus berblogging.
Rindu pada tulisan nakal leha yang selalu menyakat saya.
Leha,,,,,,,,,,rindu leha.
Sekarang Leha mungkin sedang menghadapi imtihan,,apepun semoga Leha lulus dan dapat pulang mesia tahun ni.

Tidak lupa jugak buat tunangan tersayang semoga ,lulus cemerlang imtihan kali ini.
Setiap usaha yang di lakukan pasti membuahkan hasil yang cemerlang Insyaallah.

0 Comments:

Post a Comment