Thursday, April 1, 2010

Tersenyumlah untuk Hidup

Alhamdulillah,sudah hampir seminggu rasanya saya tidak men-update blog ni.Bukan kerana malas dan tidak cukup waktu tetapi saya masih lagi kekosongan idea2 yang menarik untuk di kongsi .Lagipun,saya juga masih lagi tidak berpeluang mengkhatamkan buku yang saya baca 2 minggu lepas( memang x sempat nak telaah dan hayati kandungan buku tu sekarang)sebab sekarang pom saya balik agak lewat kerja jadi badan mudah letih perhatian pun kurang mmmmmm)

Oklah,panjang lak mukadimah ni..
Sempena cuti Keputeraan di Kelantan ,saya ambik juga sedikit peluang untuk pergi jalan2 ke tempat orang bersama cousin .Tapi,perjalanan kami ke Bandar Kuala Terengganu sememangnya tidak di rancang dan saya pun tidak arif mana jalan2 di KT (sekadar ikut arah sajem,biarpun tersesat huhuhuh)
Alhamdulilah,akhirnya selama 3 jam perjalanan kami dari Kota Bharu ke KT kami selamat jua sampai (sedangkan 2 jam saje bg yg arif heheheh)

Jadi kemana destinasi kami ?

Opps! minta maaf byk2 sebenarnya saya ingin men-upload gambar tu di sini tetapi ia tidak mengizinkan sayaberbuat demikian. insyaallah,akan d letakkan nanti.

Oklah,mungkin saya akan teruskan lagi ngan tajuk di atas tetapi saya terpaksa post kan entry ni setakat ni sahaja dahulu..
Jumpa lagi.

0 Comments:

Post a Comment