Sunday, January 31, 2010

Salam Kembali

Assalamualaikum dan Alhamdulillah saya akhirnya dapat jua saya bersua dengan rakan-rakan blog yang lain yang sudah hampir 6 bulan saya tidak mengjenguk blog kalian semua.Apepun,maafkan saya kerana keterbatasan waktu yang amat padat dan aktiviti seharian yang membuatkan saya tidak berkesempatan untuk berkongsi cerita-cerita menarik.

Apepun,akhirnya kali ini saya berkesempatan untuk mengikuti cerita-cerita menarik kalian yang mungkin ada sesetengah cerita atau peristiwa yang menarik itu dapat saya ikut dan ambik iktibar untuk muhasabahkan diri saya sendiri.
Hari ini,saya teringin untuk membaca blog Leha ,apepun sebelum terlambat saya doakan kawan saya ni semoga maju jaya dalam pelajaran dan sekarang mungkin Leha tengah menghadapi peperiksaan.InsyaAllah ,tahun ni leh la leha balik dan jumpa akma kan.(huhu..x sabar2 rasa nak bersua muka dengan sahabat saya seorang ni).Saya juga tidak lupa untuk mengucapkan tahniah buat Ummi Uwais kerana kalau x silap saya bakal mendapat cahaya mata yang ke-2 ..tahniah buat Kak Ayu .

0 Comments:

Post a Comment