Sunday, January 31, 2010

Kesayuan kian terasa..


zatil & my kazen "sara"






Ya Allah ,,kesayuan tetiba je terasa.Sukar untuk diungkapkan dengan kata-kata.Mungkin kerana sudah lama kenal dan baru kini ku merasakannya.Perasaan ku ini tidak boleh ku bohongi..
Tidak!! Dia baik sangat2..Bila dia bakal jadi milik orang baru ku tahu erti persahabatan yang sangat berharga buat diri ini.sorang demi seorang kawanku meninggalkan diri ini kerana telah bertukar status..tinggalah daku sorang di sini..(huhuhu)..

zatil....................kenapa malam ni teringat kat kau..13 hari dari sekarang kau bakal tamatkan zaman single mu huhuh..pah2,sape plak jap agi yang nak temankan aku jalan2,makan2,nasihatkan aku,dan juga berdrama nanti waaaaaaa...sedih ase..

tadi,bila dapat je msj kau,aku tahu kau tunggu aku balas msj tu secepat mungkin.
tapi,aku terlewat baca dan x sempat hantar mu kat airport dek kerana terlalu sibuk baca blog mu...sedih ase..
apepun,semoga di hari berbahagia mu nati 13Feb ni aku dapat hadirkan dan men"cancelkan" plan aku nk ke kuala lumpur Jumaat ni..Insyaallah..

0 Comments:

Post a Comment