Tuesday, June 23, 2009

Selamat Hari Bapa

salam..
harap2 tidak terlwt agi saya ucapkan Selamat Hari Bapa buat ayah saya Ibrahim Bin Mat.
Walaupun ayah saya x baca blog saya ni (hanya blog politik je) tapi di kesempatan ini saya ingin juga ucapkan Selamat Hari Bapa untuk ayah yang saya sayang dan hargai pengorbananya..


Sesungguhnnya,pengorbanan ayah saya terhadap kami sekeluarga memang tidak terbalas jasanya..semperna Hari Bapa untuk tahun ni,saya tidak ada ada sediakan hadiah yang mahal untuk ayah saya tapi hanya kucupan tanda kasih dan sayang kami sekeluarga pada dia..hanya itu je yang terbaik..

sebenarnya,kami adik beradik tidak pernah menyambut Hari Bapa,kerana hari2 adalah hari berkasih sayang untuk mereka.
cuma hari ni saya ingin bercerita akan kasih seorang ayah terhadap kita yang bergelar anak.

peringatan untuk semua dan diri sendiri,janganlah kita sebagai anak melupai tanggungjawab mereka dan sesekali membenci mereka sekalipun dia pernah melukakan hati ibu kita dengan kesilapan yang telah dia lakukan..kerana dia semakin hari makin tua..dan kita sebagai anaklah yang memainkan peranan untuk menghormati dan menyayangi mereka semasa hayat mereka ada..
sesungguhnya,saya akui tidak semua yang bergelar anak dapat menerima kenyataan sekiranya ibu bapa mereka terpisah dan juga tidak mustahil kita sebagai anak akan membenci ayah kita dengan apa yang mereka telah lakukan.

apepun,saya bersyukur kerana dikurniakan seorang ayah yang penyayang dan amat mengambil berat kami sekeluarga.

saya doakan moga2,keluarga kami bahagia selamanya..

0 Comments:

Post a Comment