Thursday, June 11, 2009

salam..
agaknya apa khabar sahabat2 saya hari ni?
harap2 semuanya berada dalam keadaan yang baik dan sejahtera hendaknya.
hari ni saya tertunggu2 posting baru dari 'beliau'.Ternyata,penantian saya berakhir dengan rasa yang agak2 puas hati huhuhu...
manakan tidak,hampir sebulan rasanya saya tidak melihat hasil tulisannya yang bagi saya cukup indah dan cantik dengan input yang sangat2 bernas dan beridea..
kata orang,kalau sekali kita menulis sesuatu yang bermakna isi dan penghayatan ternyata ia bakal d nanti2 untuk kita terus membacanya..
apepun,hari ni saya bukan nak bercerita atau nak mengagung2kan kawan saya tuh..tapi saya sangat berbangga kerana setiap hasil tulisannya dapat menarik minat saya..sekalipun dia teramat dekat d hati ni..tapi,saya yak tahu plak selama ni dia mempunyai kreativiti dalam penulisan dengan baik huhuhu...munkin pada pendapat saya la...(bangga dokkk ??)

Apepun,saya tidak hanya menyatakan blog teman saya ni saja..bahkan blog2 teman blogger saya pun apa kurang hebatnya...
contohnya,blog Kak Ayu cukup banyak ilmu dan cerita2 menarik dari putera hatinya yang mungkin leh d jadikan ikon untuk saya nanti supaya menjadi ibu yang baik dan sempurna dalam segala hal (insyaallah)..blog Kak Fiza pula sangat banyak idea kreativitinya yang boleh saya ambik dan pelajari...blog Ustz.Razi lak kaya ngn kasih sayang kekeluargaan huhuhuh...blog Leha lak,,,indah ngn bait2 rindu terhadap kuarga(aaaaaaaaaaaaaaaarhh.. x de ideaaa la...)

apepun,apa yang saya nak tekankan d sini"Menulislah untuk sesuatu yang bermakna".

seperyi tulisan kata ni ...memang x de makna langsung ..tulis apa yang terlintass je kikikiki..

k lah,saya nak rehat la.memandangkan esok cuti jumaat dan sabtu..yahoooooooo
dan tak sabar2 asee tunggu kepulangan beliau..apepun,jg diri molek2 ye...

wassalam

0 Comments:

Post a Comment