Thursday, February 25, 2010

Masih saya ingat

Salam Pagi Jumaat dan Salam Maulidur Rasul buat semua yang sudi singgah blog kita..

Pagi ni aktiviti saya tidak seperti selalu..jika sebelum ni setiap minggu saya kena temankan my aunty g pasar tapi hari ni boleh la tidur lama sikit huhuhu..rasa segar sikit badan ..pagi tadi terbangun lewat (waaaaaa..kantoi lagi )mujur my mum x maraH kalau tak mesti dia pot-pet sebab anak dara bangun lewat ..(hari ni je oke..)

sebenarnya dah terlajak tulis ni ,dah pecah la rahsia ekk(sori ye ...kita x gi la dgr ceramah Tuan Guru sebab x de org nak temankan hari ni ;-) ( **alasan yang memang dah x leh pakai **

sekarang dah pukul 1 tengahari .
jap agi janji ngn che ngah nak g jalan2 Pengkalan Kubur...waaaaa best nya..(xcited + duit masuk punya pasal)
tapi,best agi kalau g sana dapat makan som tam ngn megi masam-masam manis kat gerai tu,dulu ingat kita dah gi dah sana ngn my Fiance dan adik2 yg lain...huhuhu.
best sangat2 sebab ada orang belanja..terima kasih(lupa dah ucapkan ke belum ..)huhuhuhu
..orang tu janganlah jaelous ye,,nanti kita bungkus bawa balik dan poskan k..(rileks ar,,banyak agi makanan2 sedap kat sana yg belum kita semua terjah kikikikii..)


ni nak kongsi skit hobi terbaru kita..(mmmm...hobi ke ??)
dulu ada la soang rakan kita tu yang selalu kita bgtau pasal dia dlm blog ni(Pn.Zatil)
dia kata ada satu lagu ni sedap sangat2,,
masa tengah drive kita buat x tau je,,sebab perjalanan masa tu jauh la jgk terengganu ke kb..jadi badan pun letih sab sengal2 huhuhu........
ntah la...mgkin dia mrh kot kita x layan dia nyanyi lagu ni..
dia kata"ma kau dengar la aku nyanyi lagu ni..bestt giler", kita buat dunno je sebab memang x minat lagu2 indon ni..tangkap lelah,,(agak2 jelah)
so,,,mula2 dengar memang x meremang pom bulu roma huhuh(soriii ekk bukan kata suara kau x sedap..sedapppppppp..tapi x dapat nak hayati sgt la..)

so,bila ada kat face book lagu ni,,selalu sgtla dengar sampaikan dah naik tersumbat telinga sebab 10 kali asyik dengar lagu sama berulang2(tapi x la sampai x ingat dunia wink*wink*)

sebab lagu ni berkonsep ketuhanan la , setidak2 nya ada juga ingat kat Allah.
(Wali Band,Aku sayang Allah )tajuk dia,tapi x tau la takut2 kita ni ketinggalan zaman baru dgr lagu ni..tapi,memang lagu ni sedap dan boleh meruntum hati dan perasaan..
Jadi selalu-selalulah ingat Allah,berzikir kepada Allah dan mengingati akan kematian..(Buat diri sendiri jugak.. :-)

jom tengok lirik dia..(kalau pandai nyanyi tu sila2la ekk nyanyi sendiri,sebab kita x de minus one oke kat sini..hohohoooo.

ANDAIKAN DIRI KU BISA SEPERTI YG LAIN
YG KAU SAYANG
YG KAU RINDUKAN
YG KAU CINTAI,,,

AKU LEMAH
TANPAMU AKU LELAH
AKU SUNGGUH TAK BERDAYA

TOLONGKU......
TOLONGKU......
YA ALLAH.......

SETIAP AIR MATA
KU MENANGIS
ALLAH AKU LEMAH DAN TAK BERARTI
SETIAP DERAI TANGIS MEMBASAHI
ALLAH JANGAN TINGGALKAN AKU LAGI
AKU SAYANG ALLAH......
AKU RINDU ALLAH.....
AKU CINTA ALLAH............

AKU LEMAH
TANPAMU AKU LELAH
AKU SUNGGUH TAK BERDAYA
TOLONGKU
TOLONGKU
YAALLAH
SETIAP AIR MATA KU MENANGIS
ALLAH AKU LEMAH DAN TAK BERARTI
SETIAP DERAI TANGIS MEMBASAHI
ALLAH JANGAN TINGGAL AKU LAGI

AKU SAYANG ALLAH....
AKU RINDU ALLAH.....
AKU CINTA ALLAH......

0 Comments:

Post a Comment