Saturday, April 11, 2009

Tag lagi ...

salam..lama bebenar rasanya saya x meng-update blog saya ni.Al-maklumlah,orang lain ada blog saya pun terpanggil nak ada blog jugak huhuu..tapi,malas plak nak updatekannya..bukannya apa,sekarang rasa malas plak nak update blog sendiri sebab lebih suka baca orang punya hehehhe..InsyaAllah ,nanti kalu ada banyak masa,cerita,dan peristiwa menarik saya pasti kongsikan bersama2 dgn rakan blog semua.Cuma,buat masa sekarang ..ada tuh ada cerita ..tapi kadang terlalu peribadi dan ada pulak tuh ada yang nak d kongsi..tapi bila time nak cerita ada pula masalah2 lain yang datang..waaaaa banyak sungguh masalahmya.2-3 hari ni saya ingat line wireless kat umah dah tak dapat guna internet tapi rupa-rupanya ok je..tu lah,tak tengok betul2..tapi,tak pelah sekurang2mya dpt juga saya rasa rindu kat teman2 blogger semua .apepun,terima kasih la kepada teman2 yang masih sudi berkunjung ke blog saya walaupun lama tak di kemaskini dan sudah pun bersawang agaknya blog saya ni.

oklah,pagi ni saya nak jawab pulak 'tag' yang di tinggalkan oleh ummu uwais kepada saya. terima kasih kak ayu sebab sdi meng'tag' akma ..walaupun lama tak bertanya khabar rupa-rupanya masih ingat lagi pada akm..terim kasih baynak.InsyaAllah akan akma cuba menjawabnya..

1.anda rasa anda hot?
hah??HOT..hot la jugak kalau cuaca sekarang panas sangat ..lebih2 agi sekarang ni,nak keluar pun rasa malas je..pukul 1o pagi pun kadang2 matahari pun dah mula panas semacam..

2.upload gambar kegemaran anda?




3.kenapa anda suka gambar ini?
ntahla,mungkin ni gambar terakhir saya ngan kawan-kawan saya masa form6(2006-2007) sebab masa ni mungkin kitorang semua blh berkumpul ramai2 tapi sekarang semua dah bawa haluan masing2,,tapi time ada gathering dan reunion balik la baru dapat berkumpul gini plak..heheh..rindu semuaaaa

4.bila kali terakhir makan pizza?
bila ye...??sebab selalu sangat makan pizza yang che ngah saya buat.hari ni pun che ngah saya suh pi tolong dia bat pizza kat budak2 tadika & taska nursery dia hehehhe........jom makan pizzaaa..'save budget' buat sendiri best agi..yummy yummyyyyy..

5.lagu terakhir yang anda dengar?
semestinya lagu dari Hijjaz,Permaisuri Hatiku dan Mawaddah,Terima Kasih Wahai Tuhanku..my favorite song huhuhu.......layann

6.apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
mungkin jap agi nak baca suratkhabar lak yang baru je beli tadi masa hantar ma saya gi pasar..pah teruskan kerja masak2 dan goreng2 yang teryangguh semalam yang saya buat.mmm kerepek bawang hehehe..

7.selain name sendiri,anda suke dipanggil dgn nama apa?
sebab nama saya ni nur akma je,jadi ada ang panggil ngn nama kakak,ma dan tak de dahh..

8.tag lagi 6 org?
ok,sape ye lagi saya nak tag..

1-hasnah
2-climaxoflife
3-bintu hassan(leha)
4-cucu dagang
5-toqki
6-abubasyir

9.siapa no.1 pada anda?
semestinya keluarga saya...sahabat2 saya

10.org no.3 ada hubungan dgn sesiapa?
sape ye..huhuhu..mungkin tunang saya kot..

11.kata sesuatu mengenai org no.5?
mm..kena pikir lu..oh ye,jaga diri baik2 ,semoga berbahagia selalu.jangan lupa saya ..(UNTUK KAWAN2 BLOGGER SAYA NI)

12.bagaimana pula org no.4?
sama gak ngn no.11 tu kot,,heheheh..jaga diri baik ye semua..semoga sukses slalu

13.pesanan kpd no.6?
terima kasih kepada kak ayu,ummu uwais sebb sudi tag kita..
terima kasih kat semua...saya ayang anda semua!
terima kasih..
Jumpa Lagi

0 Comments:

Post a Comment