Wednesday, April 15, 2009

Apakah itu kenangan lalu

salam..
saya kembali lagi
sekarang 4.15 pagi
ntah kenapa setelah hampir 6 jam saya tidur tadi
saya masih lagi d datangi oleh kenangan yang sama ..
saya terus terjaga dari kenangan itu..dan beristigfar agar dia tenang d sana
saya terus menunaikan kewajipan saya agar saya dapat petanda yang baik2
dan d jauhkan dari perkara yang kurang baik
alhamdulillah,saya dapat jua bersua dengan dia untuk kali ke-2 walaupun dia sudah meninggalkan kami semua untuk selamanya..
saya tahu,
kenangan saya ini bukan saja saya yang minta..
tapi dia lebih berhak.
ntah kenapa,saya di datanginya dengan perasaannya yang amat bahagia..
saya tahu dia suka akan kehidupan anak2 dia sekarang..
saya tahu dia juga bahagia di alam sana..
kadang2,saya sedih sangat sebab saya tak dapat impian yang kami impikan bersama..
besar sangat impian dan harapan teman saya itu..
apepun,alhamdulillah..kami sempat bersua untuk beberapa kali..
Allah lebih sayangkan dia..
sejak dari perhbngn itu..dia sering muncul dalam tidur saya..
saya terus bangun sedekahkan al-fatihah buat dia..
hati saya sayu sangat..
kalau lah betul dia suka ..alhamdulillah..
insyaallah,saya tahu dia mendoakan kita semua d sana

marilah kita semua sedekahkan Al-Fatihah buat mereka yang telah kembali ke alam sana,mg2 roh mereka berada dalam keadaan tenang selamanya..hingga satu saat kita pasti ke temu dengan mereka.
ingatlah,doa anak yang soleh akan sampai mengiringi mereka d sana..

Al-Fatihah.

wassalam-
4.24 pagi

0 Comments:

Post a Comment