Sunday, April 12, 2009

apa nak jadi ...ish..ish

salam..
hehehehe..saya kembali lagi me-rajinkan diri meng-updatekan blog ni..
kalu dah terajin sangat ni susah gak yer..
nape ngan tajuk atas tu?lain je bunyi kan..huhuh
ni saya nak citer skit aktiviti saya malam ni..
sebenarnya,saya jenis tak suka sangat kuar malam2 kalu tak ada urusan penting selain gi temankan ma saya ngan mak sedara saya kuar shopping,,sebab saya ni jenis alergik skit ngan suasana orang ramai..

tapi..malam ni terpaksalah rajin2 kan diri untuk kali ke-ntahla ke berapa tak pasti yang penting ase2nya tak sampai agi kot 5 kali ke tempat ni.

Jeng..jeng...jeng...mana ye???
tentunya kat kota bharu ni kalu tak pasar malam kat wakaf che yeh kat aner agi..
ha..betul la...itukah tempatnya..
hari ni saya temankan rakan saya kak Ruby ke wakaf che yeh untuk sesekalinya..minggu lepas dia dah pegi..tapi malam ni di ajaknya saya sebab mau tukar barang yang di belinya.......waawawawa,,,pening kepala saya...denyut2 pon tak ilang agi....nape lah jadi gitu ye..bukan setakat wakaf che yeh je jadi gini..mana2 pon selalu sangat alergik ngn pasar2 mcm ni..tapi,kalu shopping kompleks lain lak citernyer...

kalu nak cerita pasal wakaf che yeh satu page ni memang tak cukup.kalu sape2 tak penah pergi memang rugi kalu datang k.b tak singgah sini..barang2 seperti baju,kuih-muih,beg,kasut,buah2 ,,kalu nak murah kenalah pandai2 tawarkan harga..

oh ye,wakaf che yeh ni kalu tak berteman tak payah la datang yer,,,sebab nanti leh tersesat di buatnyer,,almaklumla,kedai berderet2..saya ase macam nak pitam je jalan2 laluan sama...lagi satu,hati2 pada kaum hawa,lebih2 agi anak dara huhuhu...mana lah tahu di pegang oleh lelaki tak siuman huhuh..takutnyerrrr.....tak mau pegi daaaaaahhhh..tapi tak delah sampai g2 sekali..itu saje je,,sebab saya takut jalan2 tempat gitu..dengan telatah mcm2 orang ada,bau mcm2 bau ada.........nak muntah ase,,,,adoooooooiii sakitnyer kepala......huhuhu..ape nak jadi ni..

k lah,lain kali lak saya citer ek pasal w,c,yeh,,,
ape yang penting,wakaf che yeh memang best..cuma orang macam saya je tak sesuai g tempat gitu,,sebab saya jenis tak suka tempat ranai2 orang...nanti mulalah sakit kepala,sakit kaki,demam la...hahahaahah......

p/s:sori tak leh nak snapp gambar letak sini sebab ada masalah2 tertentu..
artikel ni tiada kena mengena ngan sape2 ye..
silalah berkunjung ke wakaf che yeh.......
jom...........

0 Comments:

Post a Comment