Monday, March 9, 2009

1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

mmm..semestinya la amsyarh@blogsport.com..sebab nye saya sukakan nama amsyar tu yang membawa maksud yang cerdas kalau tak silap saya...ini semua gara-gara nama seorang baby yang sangat comey yang saya tengok kat friendster mama dia hehehehe...(h-pulak untuk Hasanah..mm nama yang paling sesuai untuk saya gabungkan yang katanya Leha maksudnya kebaikan..jadi sesuai la ngn blog saya ni yang menyeru ke arah kebaikan isinya hehehhe..ye ke??

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://amsyarh.blogspot.com...mmm,jawapannya pom sama gak macam kat atas tu .


3. Kenapa anda berblog?

mungkin sebab terikut-ikut ngan kawan-kawan saya yang sememangnya mepunyai blog yang boleh di katakan terlalu sempurna cara penulisan diorang kott..ape yang penting saya mula tertarik dengan tulisan blog akak ni http://duniabaru.blogspot.com..dan mungkin juga sebab dia ada bercerita tentang kucing-kucing peliharaan dia yang saya sukaa hehehehe...miow...miowwwwwww

4. Apakah method penulisan dalam blog anda?

Kebanyakkannya bermula dengan pengalaman dan aktiviti2 seharian...(itu kata Leha..ye kot ...)tapi kaang-kadang terciplak gak isu-isu yang bermanfaat dari mana2 site heheheh

5. Antara rupa dan isi, yang mana lebih anda utamakan?

mmm.semestinya rupa templates dan susun aturnya yang menarik ni..sebab nya..Leha yang buatkan untuk saya hehehe..apepun,kedua-duanya sama penting dalam menghasilkan blog yang menarik ,,(Terima kasih ciK Lehaaa..)~~nanti buat lagi ye~~~


6. Adakah anda meletak widget lagu di blog anda? Kenapa anda memilih lagu tersebut?

yupp...semestinya la..sebab lagu yang saya letakkan ni bertajuk Inspirasi hati..dan lagu ni memang boleh menaikkan lagi mood saya untuk membacanya berkali-kali...


7. Antara banyak-banyak artikel di blog anda, yang mana paling anda suka dan kenapa?

semua saya suka...x ada pilih-pilih kasih tau hehehhe..


8. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

mana mungkin..dan kadang-kadang adalah jugak terasa malas nak update-kannya,tetapi saya amat menghargai hasil kerja Leha yang bersusah payah menghasilkan blog ni untuk saya..

9. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
mmmm..semestinya sebuah blog yang amat-amat sempurna tulisannya dan ape lagi eeekkk...apepun ,syabas ekk sebab blog anda tu selalu saya singgah dan amat2 menarik perhatian saya untuk terus mengikutinya..

p/s: ok,dah selesai,,apepun,terima kasih Leha yang udi men-tag saya hohohoho...jumpa lagi

0 Comments:

Post a Comment