Monday, December 1, 2008

Semalam saya bersama rakan sibuk ke bandar k.b mencari peralatan membuat gelang kristtal..huhuu..mungkin ni lah hobi baru saya nanti..
dalam keadaan hujan lebat pun....saya tidak berputus asa menyusuri deretan kereta yang teramatlah sesak dan sibuk kerana waktu itu hujan sangat2 lah lebat.Tapi memandangkan saya sudah tidak sabar2 lagi belajar dari Mak uda saya ..saya redahlah jugak walaupun waktu tersebut hujan..yang buat halk pula air-cond kereta saya pula tidak berfungsi..jadi,sambil memandu tu,,terpaksalah pula saya mengelap cermin kereta yang semakin kabur..alhamdulillah...selamat jua saya sampai ke destinasi yang syaa ingin tujui..

....
jalan punya jalan,kedai CINTA yang saya pergi tu hanya ada 2 sahaja warna kristal .Saya memang tiada pilihan.
Tapi..memandangkan saya ni jenis seorang yang tidak kisah sangat,saya beli aje warna manik kristal tu hijau ngn ungu..cnatik jugak kikikiki..
saya pun terus menuju ke kg.saya dan mendapatkan mak uda saya yang baru sahaja balik bercuti dari sarawak .
mula2 belajar ..punyalah excited ..seronok.
tapi..susah nak buat gelang kristal ni..
saya buat separuh jalan saje ..sebab tak ada seni pun..cara pegang pun kaku..
akhirnya...saya suruh mak uda saya yang siapkan..
ha...sekarang,dah siap..jadi x perlulah saya habiskan berpuluh2 ringgit nak beli gelang kristal kat kedai ni kerana walaupun harga nak beli kristal pun saya dah belanjakan separuh dari harga gelang kat kedai ..tapi puas hati sangat2 huhu..

ingat saya nak letak gambar gelang yang mak uda vs saya ni ..tapi kamera pulak yang x ada..
tapi x pelah..nanti saya letakkan nanti..

ok..jumpa lagi.

p/s: ayat2 yang pening untuk d fahami huhuh

2 Comments:

  1. Unknown said...
    best tuh!! chayok2x!!!
    shoutulnisa said...
    heheheh..nanti leh la nak tempah gak huhuu..
    ummi uwais pun leh wak duit ngn blajar wak gelang ni nanti kan uwais

Post a Comment