Monday, December 1, 2008

Alhamdulillah..

Akhirnya..ayah saya selamat menjalani pembedahan jantung beliau semalam..
semua ini berkat doa dari kami sekeluarga agar ayah selamat dan tidak lupa juga salam terima kasih buat keluarga uwaisamzar kerana mendoakan ayah akma..dan tidak lupa juga kepada semua yang mendoakankan kesejahteraan ayah akma agar dipermudahkan segalanya..alhamdulillah.

Sekarang ni,cuaca pun tidak menentu..di tempat saya hujan sekarang makin menjadi2 lebatnya dan tidak nampak pun yang cuaca akn cerah seperti sediakala memandangkan sekarang musim banjir..
syukur alhamdulillah la ..di kawasan saya tempat tinggi jadi tidaklah sibuk memunggah barang2 seperti tempat lain di sekitar kota bharu yang sekarang sudah pun di naiki air kerana banjir..harap2 tahun ini,tidak adalah mangsa terkorban dek kerana banjir ..kerana setiap tahun mansa korban sentiasa meningkat.
Jadi,kepada mereka yang berada dikawasan yang bakal menjdi banjir besar,berwaspada dan berhati2lah kerana malang tidak berbau..dan syangilah diri sendiri dan orang tersayang kerana nyawa jua tidak boleh bertukar ganti dan di jual beli..

Oleh itu,sambutlah salam manis dan sayang dari saya kepada semua..

2 Comments:

  1. Unknown said...
    alhamdulillah... berkat doa semua orang..insyaAllah...
    shoutulnisa said...
    alhamdulillah..amin

Post a Comment